omA KOPPA

omA KOPPA

PÄIVÄN PANNU, mistä on omⒶ...



Mistä on omⒶ koppa tehty?


Paistoin toisen satsin,
toiveajattelulettuja.



Toivon, että mulla olis
enemmän kärsivällisyyttä.



Sisäinen rauha.
Pysähtymisen, nautiskelun ja mietiskelyn taito.
Mielihyvä tekemisistäni ja olemisestani.



Jaksaisin unelmoida,
haaveilla ja haahuilla harva se päivä.


Mitä nyt!?
Enhän mä ehtiny maistella edellisiäkään,
kun jo uutta lettua pukkaa!?

Ei mahdu enää! Ottaa pannuun.


Epäväri?!

Eikö perusasiat pidä ensin olla pannussa,
Oranssi ja magenta ainakin
tulee ennen sua!?



Hyvä on. Paistetaan.



Mikäs siihen ehti ensin!?
Voi perse.



Paistetaanko kuparia
samalla lämpötilalla kuin puuvillaa!?



Mitä näistäkin aineksista tulee!?

Mulla oli haaveena puhdas värikartta,kirkkain ajatuksin.
Kaikenmaailman koiranoksennusta,
raivotarta ja rautalanganvääntäjää 
tulee mukaan koko ajan ;/



-Hei, mä olen Lila, kaunis ajatus :)
-Hei Lila, mä olen Napa.


NYT!
Mä vihellän tämän leikin loppu.
Kuka haluaa kuulla/tehdä
'kauniita' ajatuksia...perseestä!?

~

Pahoittelen,
tämän PÄIVÄN PANNUSTA
 tuli aikamoinen sekametelisoppa ';/

Täytyypä toiveajatella vielä toisen kerran.

Vai lähtikö teiltä nälkä ;)


2 kommenttia:

  1. Blogisi on kyllä herkullinen. Aivan ihania ideoita ja kauniita kuvia. Haaveilu- ja haahuilulettuja maistan toisenkin annoksen :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Tämäkin idea/postaus oli sillä rajalla, kehtaanko julkaista ;)

    VastaaPoista